Преди и сега

Фейсбук от време на време успява да те изненада приятно - например със спомените. Ето така вчера се появи една снимка от преди 7 години - някъде на връхче в Рила, над света, носеща се на крилата на свободата. Знаех ли какво предстоеше? Месец по-късно си казахме ДА с Евалд... и още много професионални, а и лични върхове покорих(ме) от тогава.

Тъй като пародиите на снимките са популярни в днешно време, реших, че трябва да я дублирам снимката. Къде съм 7 години по-късно? В кухнята вкъщи (буржоазно), две чада ми се мотаят в краката (и си мислят с учудване "къде тръгна да се катери тази нашата майка?!!"), а още две чада чакат да се появят скоро на този свят.

Първата ми мисъл беше, леле, колко са зле нещата. Като се замисля обаче, съм благодарна за това къде съм сега и ми е интересно какво ни очаква следващите години. Каква снимка ше направим на 20 август 2024 (нали животът вървял в цикли от 7 години)? Като тази от 2010 само че с още няколко човечета на нея? Ще се постарая по въпроса!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец