Библиотека

Връзки към всякакви информации - полезни за мен и затова вероятни и за вас. Не съм свързана с никоя от пропоръчаните стоки и услуги, но съм ги ползвала и съм доволна. По никакъв начин не нося отговорност за качеството на техните продукти.

Исках да я добавя като отделна страница, ама нещо не се получи. Тук ще добавям постоянно нови неща, като открия нещо ново, така че можете да се връщате време на време. Всъщност пратете ми вашите открития!


Пътуване
Колички и столчета за коли под наем, намират се в София, но доставят и из страната.

Сам родител, пътуващ с децата в чужбина, трябва да може да представи пълномощно от втория родител, че е съгласен. Внимание! България и страната, от където пътувате (например Холандия), имат различни изисквания за типа пълномощно и съответно може и да не ги признаят.

Детски материали на български
Радио драматизации на различни книги, приказки и пиеси
Все още не съм ги прослушала, но има прекрасни заглавия
Каневмюзик има качени няколко диска с детски песнички.
Приключенията на Лукчо - аудио приказса по Джани Родари, още приказки през Вижте още... отдолу
Образователни клипчета и преведени от английски на български песнички. Петте маймунки са хит: "мунка, мунка, ау" и се държи за главата.

Многоезичие и децата
За видовете многоезичие при децата и какво кога да очакваме
Какво мотивира децата да говорят нашия език?

Бебешки работи
Два пъти използвах тази схема за захранване. По някаква странна причина я има и на български:


Схема за имунизациите в Холандия. Намерих и тази страница, където могат да се сравняват календари на европейски държави.

Процедура по регистриране на дете, родено в чужбина. За всеки случай обадете се и на посолството по местонахождение и за София в обредния дом на Кракра.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец